http://imageshack.us/photo/my-images/841/love011.gif/

gaza i'm with you

Ahad, 18 November 2012

things that i love

Posted by SITI NORASHIDAH AB RAHAMAN @ shida swift at 11/18/2012 12:00:00 PG
bila kebosanan melanda diri, rasa macam-macam nak tulis sebagai personal entry..malas nak mengadap buku-buku dan assignment yang memeningkan kepala tu...inilah namanya student..walaupun assignment berlambak-lambak, masih sempat juga saya mencari ruang untuk berfoya-foya bersama insan yang saya hargai kehadirannya..jadi cameron highland adalah tempat terbaik ..hanya dengan one layer shirt dah cukup untuk pergi kesana..tak perlu lagi pakai baju tebal-tebal sebab cuaca kat sana dah tak sejuk macam dulu-dulu..sebenarnya entry untuk hari ini bukan pasal my holiday tapi pasal benda yang saya sangat suka...so, terus scroll di bawah..hehehe :

1) my blog < www.shivespa.blogspot.com>

blog ni dah 3tahun usianya..tapi followers masih ciput..hehehe..agaknya kena promote blog ni kat fb +twitter dan alin-lain baru terkenal..

2) my twitter

twitter ni just untuk kawan-kawan uitm jer..hehe selective nampak kan?? background pun saya guna picture blog saya..comel x??hahaha..

3) my facebook channel < https://facebook.com/siti.abrahaman>


facebook ni saya kurang sikit..sekarang saya lebih gemar dengan twitter..so tweet la kat saya ea??? profile picture tue polaroid betol sebab tue zaman muda mudi saya..sekarang dah tua..mengaku jela kan??

4) my youtube channel

jujurnya dulu-dulu saya addict betol kat channel saya ni..tapi bila youtube ni tukar saya punya page jadi macam tu, terus beralih arah..hodoh betol! tapi subcriber saya boleh tahan juga kan???hehehe..yang penting channel ni untuk peminat cnblue je..disebabkan saya ni boice so, setiap hari saya dapat update tentang activities diorang..so melalui inilah saya sebarkan untuk boices kat luar saya..dapat juga "berkawan" dengan budak-budak korea..hehehe

5) my formspring

yang ni baru jer saya buat,,so follower baru sorang..hahahaha..

6) my songs 

inila antara tracklist yang saya selalu dengar..ada nasyid, malay song and kpop..

actually, saya sangat berminat untuk create video dan edit picture dengan software-software tertentu..dah lama berlatih guna software adobe photoshop tapi tak mahir-mahir lagi..huhuhu..perlukan seseorang untuk ajar saya guna benda alah tue..





0 comments:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

my blog anniversary

Daisypath Anniversary tickers
 

AKU+DIA+KAMU Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review