http://imageshack.us/photo/my-images/841/love011.gif/

gaza i'm with you

Rabu, 12 Mac 2014

alumni uitm~~the best part in my life

Posted by SITI NORASHIDAH AB RAHAMAN @ shida swift at 3/12/2014 02:59:00 PTG
Assalamualaikum WBT
woah dah hampir setahun xjenguk  belog sendiri..busy memanjang dengan hal-hal yang hampir membuatkan aku tersungkur ditengah jalan, rasanya terlalu pantas masa berlalu meninggalkan zaman-zaman mudaku. Kini umur semakin meningkat dan sudah 4 tahun aku masih setia dengan blogspot..hhehehe..alhamdulilah, 4tahun aku sebagai pelajar di universiti teknologi mara dan akhirnya aku secara rasminya mendapat title "alumni" uitm pada bulan 11 tahun 2013. Maka, disaat itu juga bermula lah perjalananku sebagai seorang pekerja berkolar putih. 4 tahun bukan waktu yang mudah untuk aku tempuhi, banyak dugaan, cabaran, kegembiraan dan keperitan yang berjalan seiring dengan langkahku. Dan aku masih lagi dalam suasana tidak percaya yang aku sudah berjaya menghabiskan tempoh pembelajaranku seakan-akan masa berlalu begitu pantas. Dari seorang gadis yang mentah dengan hal-hal dunia sehinggalah aku mampu berdiri dengan megah di atas kakiku sendiri. Ianya suatu saat yang sangat-sangat berharga buat aku dan menjadi pengalaman yang tidak dapat aku ceritakan. 







i'd done an interview a month after i'm graduated for MARA, and a few days ago, i'd done an interview for KPM..you know what, in an interviews, things can seem so black and white.  do your homework guys!






0 comments:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

my blog anniversary

Daisypath Anniversary tickers
 

AKU+DIA+KAMU Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review